واشنگتن‌پست از اغراق آمریکا درباره نزدیک بودن توافق آتش‌بس در غزه خبرداد معیشت و منزلت مردم تنها با موفقیت دولت به دست خواهد آمد «انصاری» معاونت حقوقی ریاست جمهوری را رسما تحویل گرفت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به وزیر جدید دفاع تبریک گفتند دستگیری مردی که ترامپ را به قتل کرده بود پایان «زلفی گل» در وزارت علوم | همکاران و دانشگاهیان حلالم کنند معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد | مهدی سنایی به پاستور رفت + حکم انتصاب وزیر امور خارجه: عجله‌ای در مورد مسئله برجام نداریم برای حل مشکلات، چشم به دانش و توانایی داخلی دوخته‌ایم توضیحات عراقچی درباره پاسخ ایران به ترور شهید هنیه عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان + فیلم همکاری های حقوقی و قضائی میان ایران و اسپانیا انجام خواهد شد سید حسن خمینی: امید، سرمایه بزرگ دولت است که باید از آن مراقبت کرد رئیس‌جمهور در حرم امام‌خمینی(ره): بر سر پیمان با مردم هستیم | دشمن تلاش می‌کند در جامعه تفرقه ایجاد شود + فیلم رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برای تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام (ره) به حرم امام خمینی رفتند + فیلم عضو ارشد حماس: غزه گورستان متجاوزان خواهد شد مخبر با نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار کرد حمله انصارالله یمن به کشتی یونانی در دریای سرخ سه اولویت اصلی وزارت امور خارجه چیست؟| تاکید عراقچی بر تغییر برجام درخواست تحریم رژیم صهیونیستی از سوی یک مقام ارشد سازمان ملل تاکید عراقچی بر حمله قطعی ایران به رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حادثه رفح | زخمی‌شدن ۵ صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله

  • کد خبر: ۲۳۳۰۲۱
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حادثه رفح | زخمی‌شدن ۵ صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله
منابع صهیونیستی از افزایش تلفات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات امروز مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست در رفح خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار تلفات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه عملیات امروز مبارزان مقاومت فلسطین در رفح واقع در جنوب نوار غزه افزایش یافته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در نتیجه فروریختن ساختمانی در رفح واقع در جنوب نوار غزه تاکنون ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

همچنین این رسانه‌ها بیان کردند که در نتیجه این حادثه ۱۸ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند و ۲ نظامی دیگر نیز زیر آوار این ساختمان گرفتار شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین نیروهای امداد و نجات ارتش رژیم صهیونیستی حاضر در اطراف این ساختمان را هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌دهند.

از سوی دیگر این رسانه‌ها از تلفات صهیونیست‌ها در نتیجه حمله پهپادی رزمندگان حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعت ۶ به وقت محلی، ۵ صهیونیست زخمی به بیمارستان «زیف» در منطقه اشغالی «صفد» منتقل شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این صهیونیست‌ها در پی برخورد یک پهپاد پرتاب‌شده از سوی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی و وقوع آتش‌سوزی در این منطقه، زخمی شده‌اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->